Copernicus Corporation na Festiwalu Fantastyki Pyrkon

W dniach 17-19 czerwca ponownie spotykamy się na Pyrkonie, największym festiwalu fantastyki w Polsce!

Co dobrego znajdziecie w naszym kramie?

Nowele z uniwersów Warhammer 40,000, Warhammer Age of Sigmar oraz Warhammer Fantasy, m.in. wydane niedawno:

• Stacja „Ocalenie” – Duchy Gaunta – Tom XIII
• Szary prorok – Thanquol i Rozpruwacz Kości – Tom I
Zabójca Ghuli – Przygody Gotreka Gurnissona

Gry fabularne (RPG). Niedawne nowości:

• Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
• Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
Archiwa Imperium – Tom I – suplement do Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
Wiedźmińskie Zapiski – suplement do The Witcher RPG

oraz inne pozycje z naszych linii wydawniczych. Wszystko w promocyjnych festiwalowych cenach!

Spotkacie nas w Krainie Wystawców (hala nr 5) na stoisku nr 20. Poniżej znajdziecie czytelną graficzną mapkę.

Premiera systemu Conan: Przygody w erze niewyśnionej. 

Podczas festiwalu odbędzie się nasza najnowsza premiera. Na naszym stoisku nabędziecie:

• Podręcznik podstawowy do gry Conan: Przygody w erze niewyśnionej w festiwalowej cenie 239 zł
• Zestaw licencjonowanych kości (3k20 i 4k6) w cenie 79 zł
Pakiet podręcznik podstawowy + zestaw kości w cenie 280 zł

Premierę systemu uświetni sesja pokazowa w system Conan: Przygody w erze niewyśnionej prowadzona przez Baniak Baniaka na scenie w Dużej Auli!
To kontynuacja kampanii, którą Baniak udostępniał widzom na swoim kanale YouTube. Playlistę z nagraniami z dotychczasowych sesji znajdziecie TUTAJ.
Sesja rozpocznie się w piątek 17.06 o godzinie 15:30 i skończy o godzinie 18:30

Interesujące panele dyskusyjne i prelekcje.

Na festiwalu odbędzie się ogromna liczba ciekawych paneli dyskusyjnych i prelekcji.  Wybraliśmy cztery z nich, które naszym zdaniem są szczególnie warte uwagi.

Mike Mason, współautor Dark Heresy opowie między innymi o swojej pracy na stanowisku menedżera Black Industries w Games Workshop.

Podczas tego panelu dowiecie się, jak wyglądają tajniki pracy tłumacza gier fabularnych. Jednym z panelistów jest Jakub Zapała, nasz długoletni współpracownik. 

Podczas tej prelekcji Jakub Zapała opowie o budowaniu relacji z Bohaterami Niezależnymi. Taka wiedza pomoże wzbogacić każdą sesję RPG!

Podczas tej prelekcji Jakub Zapała opowie o budowaniu sagi pokoleniowej w kampaniach RPG. Pomoże to w budowaniu poczucia trwałości dokonań Bohaterów.

Pełny program atrakcji dostępnych podczas tegorocznej edycji festiwalu znajdziecie TUTAJ.

Otwarte sesje RPG.

Zarówno organizatorzy festiwalu, jak i nasze wydawnictwo nie mogło zapomnieć o fanach gier fabularnych. Przez cały okres trwania festiwalu będziecie mogli wziąć udział w wielu sesjach RPG!

Te atrakcje znajdziecie w pawilonach 6a i 6b, które składają się na RPGralnię!

W pawilonie 6a zagracie u współpracujących z festiwalem Dyżurnych Mistrzów Gry. Z dużym prawdopodobieństwem, któryś z nich poprowadzi jeden z wydanych przez nas systemów.

W pawilonie 6b będą czekać na Was Mistrzowie Gry współpracujący z naszym wydawnictwem! Poprowadzą osiemnaście trzygodzinnych sesji w pięciu różnych systemach! Ich dokładny harmonogram znajdziecie poniżej.

Stolik A

Stolik B

Piątek – 17.06

System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
MG:
Kamil „Sythriel” Pruski
Liczba graczy: 3-5
Triggery: deformacja ciała (demony), oniryzm, przemoc

Opis: W Krainach Śmiertelnych znajduje się niezliczona ilość Wrót Wymiarów pozwalających na w miarę bezpieczną i szybką podróż. Przybierają przeróżne kształty. Część z nich jest znana mieszkańcom Krain od wieków, inne odkryto niedawno. Niespodziewanie zupełnie nowe wrota pojawiają się w Ulgu. Wyrastają niemalże przed grupą drużyny Duszosplecionych podróżujących przez ten Wymiar. Wypada z nich poturbowany Gromowładny Nieśmiertelny, a za nim… sługi Chaosu.

System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
MG:
Wojciech „IbanezM” Łebkowski
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: deformacja ciała (demony), lęk wysokości, płomienie, przemoc

Opis: Po kataklizmie, jakim był Nekrowstrząs, miasto Świetlista Włócznia rozpaczliwie potrzebuje zaopatrzenia i wsparcia. Ogromna flota Kharadronów została zebrana, aby sprowadzić do nowego miasta prowiant, osadników i przedsiębiorczych kupców. Do ekspedycji dołącza grupa nietypowych bohaterów — Duszosplecionych, śmiertelników wybranych przez bogów do obrony Krain Śmiertelnych. Ale nawet oni mogą nie podołać wyzwaniom, które mają nadejść…

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG:
Rafał Pośnik
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, graficzne opisy, horror, presja, przemoc (wobec zwierząt)

Opis: Wszystko zaczęło się niespodziewanie. Zielona dżungla, gwałtowna fala, Wy i wasz statek, kierujący się w zapomniany dopływ wielkiej rzeki. Silny prąd wyrzuca poobijaną łupinę na  ogromne jezioro w samym środku Dżungli, która otacza ogromną wyspę. Dostrzegacie, że pośród wody i roślin, niczym pradawny stwór, przycupnięte jest miasto. Olbrzymie ruiny, niczym klejnot skrzą się na horyzoncie. Jesteście jedynymi, którzy znają dokładną drogę do Zukundu… i jego skarbca.

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG: Krzysztof „Jaxa” Rudek
Liczba Graczy: 4
Triggery: deformacja ciała, graficzne opisy, niewolnictwo, przemoc, zimno

Opis: Grupa nordlandzkich barbarzyńców z rozbitego plemienia rusza w pościg za hyperborejskimi łowcami niewolników. Dowódcą ściganej przez nich grupy jest tajemniczy przybysz z południa. Jakie będą skutki tej konfrontacji?

BRAK MIEJSC

System: The Witcher RPG
MG: Jakub Zapała
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: motywy erotyczne (nieznaczne), potwory, przemoc

Opis: Ogłasza się, że wiedźmin Dagelard to oszust, przechera, truciciel, uwodziciel, włóczęga i niecnota, w lidze z mrocznymi mocami. Wielmożny Hrabia Deomund wyznacza za głowę łotra nagrodę tysiąca orenów, a czarodziejka Tekla z Visenthalu obiecuje kwotę tę podwoić, jeśli dostarczyć jej ciało wiedźmina, niekoniecznie kompletne. Zbieg ukrywa się w kniei dawniej Zajęczym Laskiem, a przez łgarza Dagelarda, niesłusznie Gęstwą Potworów zwanej.

BRAK MIEJSC

System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
MG: Marek Kozłowski
Liczba Graczy: 4
Triggery: brutalność, podważanie boskości, przemoc

Opis: Właśnie odebraliście dziwny sygnał identyfikacyjny. Według danych z nadajnika jest to statek ekspedycyjny, który zaginął dziesięć tysięcy lat temu. Dlaczego pojawił się akurat teraz? Jakie zagrożenie przynosi? Czy ma coś wspólnego z Ordo Chronos? Nadszedł czas, by podjąć decyzję. Musicie działać szybko, los sektora zależy od Was.

BRAK MIEJSC

Sobota – 18.06

System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
MG: Wojciech „IbanezM” Łebkowski
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, głód, fanatyzm religijny, przemoc

Opis: Na świecie świątynnym, cierpiącym na braki wody pitnej zaczynają krążyć plotki o świętej, zdolnej do cudownego jej wytwarzania. Jesteście przedstawicielami Imperium, Waszym celem jest zbadanie tych plotek. Czy zdołacie przetrwać w zdradzieckim mieście kontrolowanym przez gangi handlujące wodą? Czy święta jest pobożnym naczyniem dla woli Imperatora, czy perfidnym psionikiem manipulującym ludem?

System: The Witcher RPG
MG: Jakub Zapała
Liczba Graczy:
3-5
Triggery: brutalność, motywy erotyczne (nieznaczne), okultyzm, potwory

Opis: U nas tu Panie spokojnie. Niby po lesie Wiewiórcy siedzą, parobka mi ubili, ale za to wilcy ze głodu wyzdychali. No i rusołki podle młyna mamy. Czasem kogo utopią, jak mego brata. Ale też nenufarów nasadzą. Że troll? Pijaczyna, prawda, i czasem podróżnych zeżre. Za to o most dba. Co ze stodołą, pytacie? Wczora mi zgorzała, jak czarodziejka za leszym goniła. Gdzie koń na pień nabity, tam w knieję zapadli. A tak poza tym, to spokojnie.

System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
MG
: Jakub Zapała
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, mutacje (deformacje ciała i zaburzenia psychiczne), przemoc

Opis: Piętnaście godzin temu wkroczyliście do miasta-kopca Illum. Gwardia Imperialna, ze wsparciem Sióstr Bitwy i zwiadowców Kosmicznych Marines, miała zmiażdżyć heretyków. Tak się nie stało. Miasto płonie. Zginęły tysiące. W tej dzielnicy jesteście jedynymi ocalałymi obrońcami Imperium. Kultyści mają jasny cel: kosmodrom. Jeżeli odlecą z planety, śmierć i zniszczenie rozleją się po całym sektorze. Musicie ich powstrzymać. Macie na to godzinę.

System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
MG: Kamil „Sythriel” Pruski
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: fanatyzm religijny, przemoc, śmierć, tortury

Opis: Wedle kalendarza Imperium nastał Erntezeit – Czas Zbiorów. Grupa poszukiwaczy przygód zmierza do Ysheldorfu, niewielkiego miasteczka położonego w Talabeclandzie. Wkrótce odbędzie się tu festiwal z okazji zakończenia żniw. Wydarzenie z każdym rokiem zyskuje na popularności, wszystko za sprawą niezwykle urodzajnych plonów. Kupcy zmierzający w stronę miasteczka plotkują o obecności Łowcy Czarownic…

System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
MG:
Kamil „Sythriel” Pruski
Liczba graczy: 3-5
Triggery: deformacja ciała (demony), oniryzm, przemoc

Opis: W Krainach Śmiertelnych znajduje się niezliczona ilość Wrót Wymiarów pozwalających na w miarę bezpieczną i szybką podróż. Przybierają przeróżne kształty. Część z nich jest znana mieszkańcom Krain od wieków, inne odkryto niedawno. Niespodziewanie zupełnie nowe wrota pojawiają się w Ulgu. Wyrastają niemalże przed grupą drużyny Duszosplecionych podróżujących przez ten Wymiar. Wypada z nich poturbowany Gromowładny Nieśmiertelny, a za nim… sługi Chaosu.

POZOSTAŁE MIEJSCA: 2

System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
MG:
Rafał Pośnik
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, graficzne opisy, presja, przemoc, przestępczość, tortury

Opis: „Zważywszy na zagrożenia ze strony rabusiów na gościńcach, wszystkie główne szlaki Reiklandu patrolowane są przez konne oddziały strażników dróg. Większość to odbywający służbę pod rozkazami miejscowych szlachciców, ale niektórzy zatrudniani są prywatnie. Wybierając się w podróż z dala od głównych szlaków kupieckich, należy mieć na uwadze, że spotkanie strażnika graniczy z cudem. Mam nadzieję, że rozumiesz, dlaczego Twój ojciec wysyła eskortę dla zapewnienia Ci bezpieczeństwa.”

BRAK MIEJSC

System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
MG:
Krzysztof „Jaxa” Rudek
Liczba Graczy: 4
Triggery: deformacja ciała, graficzne opisy, przemoc, ubezwłasnowolnienie

Opis: Kharadroński frachotowiec zmuszony został do lądowania na jednej z wysp unoszących się ponad Kruszejącym Wybrzeżem. Duardińscy operatorowie jednomyślnie zgodzili się, że naprawa okrętu trochę potrwa. Bohaterowie postanawili wykorzystać ten czas na spenetrowanie argaloksjańskich ruin. W końcu co mogło pójść nie tak…

BRAK MIEJSC

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG:
Rafał Pośnik
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, głód, graficzne opisy, horror, presja, przemoc, rasizm, wojna

Opis: Noc zapada nad Conajahara, terytorium między Czarną Rzeką i Rzeką Grzmotu. Wszyscy, którzy tu przybyli mieli własne powody, aby porzucić bezpieczne schronienie, jakie daje cywilizacja – pokusa złota, żądza włóczęgi lub wyzwanie życia na skraju znanego świata. Teraz służą jako zwiadowcy z Fortu Tuscelan. Ostatni patrol wysłano, aby przeczesał lasy wzdłuż Czarnej Rzeki…

BRAK MIEJSC

Niedziela – 19.06

System: The Witcher RPG
MG
: Jakub Zapała
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: motywy erotyczne (nieznaczne), przemoc, ślimaki

Opis: Wiedźmiński Cechu Ślimaka? To jakieś pijackie bajdurzenia czy niesmaczny żart? Wymysł szalonych kaznodziei czy plujących jadem czarodziejów? No cóż, dla Was to okazja do niezłego zarobku. Pewien redański uczony oferuje Wam wypchana sakiewkę novigradzkich koron za ochronę przed „Szkołą Ślimaka”. Podobno ci oślizgli wiedźmini szykują zemstę. Planują odzyskać swoje Siedliszcze – gospodę Gęsia Pipa. Może uczony to wariat, ale płaci dobrze.

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG:
Rafał Pośnik
Liczba Graczy:
3-5
Triggery:
graficzne opisy, niesprawiedliwy świat, presja, przemoc

Opis: Conan: Przygody w erze niewyśnionej to gra, która łączy w sobie nowoczesne podejście do projektowania gier fabularnych z klasycznymi rozwiązaniami dawnych lat. Ta sesja pozwoli Wam przejść przez wszystkie etapy w pełni losowanej postaci. Wyślecie je na staroszkolną przygodę stworzoną przy pomocy narzędzi oferowanych przez system.

System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
MG: Kamil „Sythriel” Pruski
Liczba Graczy: 3-5
Triggery: fanatyzm religijny, przemoc, śmierć, tortury

Opis: Wedle kalendarza Imperium nastał Erntezeit – Czas Zbiorów. Grupa poszukiwaczy przygód zmierza do Ysheldorfu, niewielkiego miasteczka położonego w Talabeclandzie. Wkrótce odbędzie się tu festiwal z okazji zakończenia żniw. Wydarzenie z każdym rokiem zyskuje na popularności, wszystko za sprawą niezwykle urodzajnych plonów. Kupcy zmierzający w stronę miasteczka plotkują o obecności Łowcy Czarownic…

BRAK MIEJSC

System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
MG:
Konrad „Gulczas” Młodzik
Liczba Graczy: 3-4
Triggery: brutalność, graficzne opisy, przemoc, wojna

Opis: Nawet Gilead Primus nie jest wolny od piętna herezji. Rebelianci zajęli kopiec Tora Armis, a w jego murach głoszą plugastwo i kłamstwa dla uwięzionych obywateli Imperium. Astra Militarum i Adeptus Astartes rozpoczęli połączoną operację odbicia kopca, a grupa Imperialnych Agentów znajduje się na pierwszej linii frontu. Tą grupą jesteście Wy.

POZOSTAŁE MIEJSCA: 2

Sesje odbywające się przy „Stoliku A” są otwarte! Zapisy na nie rozpoczynamy już w trakcie festiwalu na 30 minut przed rozpoczęciem danej sesji. Chęć uczestnictwa należy zgłosić obecnym w RPGralni Mistrzom Gry w koszulkach z logo naszego wydawnictwa.

Sesje odbywające się przy „Stoliku B” przeznaczone są dla osób, które zapiszą się przez formularz zgłoszeniowy on-line. Formularz można znaleźć klikając myszą w przycisk znajdujący się poniżej. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Harmonogram organizowanych przez nas sesji jest dostępny do pobrania w formie Arkusza Google TUTAJ.

Do zobaczenia! Festiwal rozpocznie się za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy