Plany RPG na 2022

Witajcie w nowym roku!

Z niezmierną przyjemnością przedstawiamy nasz plan wydawniczy gier RPG na rok 2022! Plany związane z książkami znajdziecie tutaj
Już na wstępie zaznaczamy, że plan może ulec zmianie ze względu na aktualną sytuację na świecie. Robimy wszystko co w naszej mocy, żeby do takich sytuacji nie doszło, ale są czynniki, na które nie mamy wpływu. Również z tego powodu nie podajemy terminów premier, będziemy o nich informować na bieżąco.

Soulbound – Podręcznik Główny

Burza Sigmara rozbiła hordy Chaosu, stając się iskrą, która ponownie rozpaliła nadzieję w ludach zamieszkujących Krainy Śmiertelnych. Położone w ten sposób podwaliny cywilizacji umożliwiły powstanie bastionów sił Ładu i przez krótki czas wydawało się, że niekończący się napływ ciemności może zostać powstrzymany. Wtedy jednak nadszedł Nekrowstrząs, a nieumarłe legiony Nagasha powstały, by strzaskać Miasta Sigmara. Nadzieja przygasa i Krainom Śmiertelnych ponownie grozi pochłonięcie przez ciemność…

Podręcznik Warhammer Age of Sigmar: Soulbound zawiera wszystko, czego potrzebujecie, by przeżyć niebezpieczne przygody w niezwykłym uniwersum fantasy, jakim są Krainy Śmiertelnych.

Podręcznik jest dostępny również w Edycji Kolekcjonerskiej.

Wrath & Glory – Podręcznik Główny

Plugawe intrygi Bogów Chaosu roztrzaskały galaktykę. Wielka Wyrwa rozdarła przestrzeń i rzeczywistość, spychając śmiertelników na krawędź otchłani zapomnienia. System Gilead utracił kontakt z Imperium – został uwięziony w milczącej ciemności. Gdy ponury cień śmierci czai się tuż za rogiem, nadzieja zanika, lecz jeszcze nie umiera.

Zdesperowana grupa zebrana przez Wolnego Kupca Jakela Varoniusa jest zdecydowana zrobić to, co należy, aby ochronić system Gilead przed pochłonięciem przez ciemność. Czy oprą się machinacjom Chaosu oraz intrygom tych, którzy widzą Wyrwę jako okazję do powiększenia swej potęgi?

Podręcznik Główny Wrath & Glory jest wszystkim, czego potrzeba do rozegrania ponurych i chwalebnych przygód w systemie Gilead.

Wrath & Glory – Źródło Miłosierdzia [PDF]

Darmowa przygoda Źródło Miłosierdzia jest wprowadzeniem do gry fabularnej Wrath & Glory osadzonej w ponurym 41. Millenium. Zawiera pełną akcji przygodę z uproszczonymi zasadami gry, dzięki którym możesz natychmiast rozpocząć grę.

Na świecie świątynnym, cierpiącym na braki wody pitnej zaczynają krążyć plotki o świętej, zdolnej do cudownego jej wytwarzania. Czy poradzisz sobie w zdradzieckim mieście prowadzonym przez gangi handlujące wodą? Czy święta jest pobożnym naczyniem dla woli Imperatora, czy perfidnym psionikiem manipulującym ludem?

Jako sędzia i kat w jednej osobie, zatrudniony przez przedstawicieli Imperium na niespokojnym świecie, pełnym niebezpieczeństw i niszczonym przez złośliwe siły Wielkiej Wyrwy — jakich wyborów dokonacie Ty i Twoja drużyna w tych niebezpiecznych warunkach?

Warhammer Fantasy Roleplay – Archiwa Imperium Tom I.

Archiwa Imperium Tom I. to różnorodny zbiór artykułów opisujących Stary Świat wzdłuż i wszerz. Pierwszy tom skupia się na rasach, których obecność wzbogaca świat Warhammer Fantasy Roleplay. Tom I szczegółowo opisuje nowe lokalizacje, kariery i postacie niezależne, które idealnie nadają się do włączenia w następną przygodę WFRP.

Archiwa Imperium zawierają:
Karak Azgaraz: Eksploracja krasnoludzkiej twierdzy, która choć widziała lepsze czasy, nadal trzyma się mocno w górach, które wznoszą się poza Ubersreikiem, na samym skraju Imperium.
Krasnoludy Imperialne: Chociaż uważają Karak za swój prawdziwy dom, wiele krasnoludów nigdy nie postawiło stopy na ziemiach przodków, zamiast tego mieszkają w samym sercu Imperium.
Klany Niziołków: Od Skelfsiderów do Thorncobble, od Rumsterów do Lowhaven, dowiedz się o bardzo rozbudowanych klanach niziołków.
Przewodnik po Wielkim Hrabstwie Krainy Zgromadzenia: Dołącz do prostych ludzi Krainy Zgromadzenia i wybierz się na wielką wycieczkę po ich żyznej prowincji, jej farmach i wioskach, rzekach i lasach.
Laurelorn: Zagłęb się w politykę, kulturę i zagrożenia, które nawiedzają tę starożytną kolonię elfów, położoną między Nordlandem a Jałową Krainą, która przetrwała do dnia dzisiejszego.

Soulbound – Crash & Burn [PDF]

Crash and Burn to ekscytująca przygoda wprowadzająca, która zabiera drużynę Duszosplecionych w żmudną podróż przez Aqshy — Wymiar Ognia. Drużyna wyrusza z tętniącej życiem metropolii Hammerhal Aqsha jako część ogromnej floty statków powietrznych Kharadron, których zadaniem jest dostarczanie niezbędnych zapasów do nowo odzyskanego miasta Świetlista Włócznia. Ale siły Chaosu nie pozwolą im przejść tak łatwo, a drużyna będzie musiała zmagać się ze strachulcami Tzeentcha i innymi podłymi stworzeniami, jeśli mają nadzieję dotrzeć do Świetlistej Włóczni żywi.

The Witcher RPG- Wiedźmińskie zapiski

Wiedźmińskie zapiski to dodatek do The Witcher RPG, zawierający wiele nowych potworów i intrygujących fabuł do wykorzystania w twojej grze, a także dogłębny system prowadzenia śledztwa.

Znajdziecie w nim:
33 nowe potwory: Terroryzuj okolicę różnorodnymi potworami, od śmiercionośnych archesporów po makabryczne wedigo!
2 nadzwyczajne potwory: stwórz unikalne wyższe wampiry i prawdziwe smoki, aby zaludnić ciemne zakątki i wysokie szczyty Kontynentu!
Dogłębny system śledczy: Dowiedz się, jak napisać tajemniczą przygodę, aby gracze mogli ją odkryć w miarę postępu gry!
Całkowicie nowe informacje: Poznaj historię Cechu Wiedźminów oraz Erlanda z Larviku, pierwszego Gryfa!

Soulbound – Zestaw Startowy

Zestaw startowy zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć epickie przygody w niebezpiecznych Krainach Śmiertelnych. Niezależnie od tego, czy jest to Twoja pierwsza gra fabularna, czy też jesteś doświadczonym Mistrzem Gry przygotowującym następną kampanię, ten zestaw jest idealnym punktem wyjścia dla każdego, kto jest zainteresowany grą Warhammer Age of Sigmar: Soulbound.

Soulbound – Ekran Mistrza Gry

Ekran Mistrza Gry to nieodzowny dodatek do arsenału każdego MG! Niezależnie od stylu gry czy doświadczenia, ekran MG zawiera mnóstwo przydatnych informacji, z niesamowitą grafiką artysty Johana Greniera.

Wrath & Glory – Forsaken System Player’s Guide

Forsaken System Player’s Guide zawiera obszerne informacje dotyczące prowadzenia i grania w Warhammer 40,000: Wrath & Glory, w tym:

Rozszerzone informacje o planetach systemu Gilead, w tym opcjonalne tła dla postaci ludzkich.
Praktyczne podstawy dotyczące frakcji systemu Gilead, ich hierarchii i ich wzajemnych relacji.
Szczegółowe relacje Patronów głównych frakcji w systemie Gilead, z których każda ma odrębną Konwencję i pomysły na misje dla twojej drużyny.
3 nowe grywalne gatunki: Ogryn, Szczurak, i Kroot.
20 nowych grywalnych archetypów.
Opcjonalne zasady systemu przestojów, które szczegółowo opisują przedsięwzięcia twoich postaci między przygodami.

Warhammer Fantasy Roleplay – Wewnętrzny Wróg: Śmierć na rzece Reik

Śmierć na rzece Reik to druga część poprawionej i zaktualizowanej wersji reżyserskiej kampanii Wewnętrzny Wróg, jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Stworzony przez legendarnego pisarza WFRP, Graeme Davisa, jednego z oryginalnych scenarzystów kampanii. Wersja reżyserska zapewnia dodatkowe materiały, które zachowują cały nastrój i paranoję oryginału. Śmierć na rzece Reik kontynuują przygody od miejsca, w którym zakończył się Wróg w Cieniach, zabierając bohaterów na wielką przygodę wzdłuż i wszerz niesamowitego Reiku, największej rzeki w Starym Świecie i ruchliwego szlaku handlowego do serca Imperium.

Wraz z przygodą ukaże się Niezbędnik Śmierci na rzece Reik, zawierający dodatkowe materiały urozmaicające rozgrywkę. Oba podręczniki ukażą się w Edycji Kolekcjonerskiej, wraz z ozdobnym slipcasem i pomocami dla graczy. 

CONAN: Przygody w erze niewyśnionej – Podręcznik Główny

Gra fabularna Conan: Przygody w erze niewyśnionej na podstawie prozy Roberta E. Howarda zabierze was do świata Conana Barbarzyńcy, gdzie bohaterowie ze skrwawionymi mieczami w dłoniach stawiają czoła posępnemu czarnoksięstwu, egzotyczne lądy czekają na śmiałych odkrywców, w zapomnianych ruinach znaleźć można zarówno niebezpieczeństwa, jak i skarby, a odrażające istoty nawiedzają podziemia… i sale tronowe potężnych królestw!

Możecie szukać szczęścia i bogactw w zapomnianych grobowcach lub wśród skąpanych we krwi pól bitewnych. Za cenę własnej duszy parać się mroczną i złowieszczą magią o niewyobrażalnej mocy. Żeglować po niespokojnych morzach i docierać do lądów zapomnianych przez ludzi i czas. Walczyć o przetrwanie cywilizacji lub triumf barbarzyństwa pośród dzikich ziem pogranicza.

Legendarnymi czynami zapiszcie się w historii tego brutalnego, chylącego się ku upadkowi świata!

Dark Heresy 2 ed. – Wróg spoza Rzeczywistości 

Ostatni dodatek do drugiej edycji Dark HeresyWróg spoza Rzeczywistości, umożliwia rozgrywkę jako Akolitą służącym Ordo Malleus, których zadaniem jest ochrona Imperium przed demonami Osnowy.

W tym dodatku Mistrzowie Gry znajdą zasady do tworzenia własnych Demonicznych Książąt oraz nowe typy światów do wprowadzenia na sesje, takie jak świat Karny czy świat Demoniczny. Jako członkowie Ordo Malleus możecie zostać zmuszeni by zwalczać ogień ogniem, korzystając z narzędzi, które zostałby całkowicie potępione przez inne Ordo. Poznacie sekrety tworzenia opętańców, zawierania Mrocznych Paktów czy odprawiania egzorcyzmów. Podręcznik dostarczy Wam również obszernych informacji na temat wszystkich czterech bogów Chaosu.

Wrath & Glory – Litanies of the Lost

Dodatek Litanies of the Lost zawiera cztery ekscytujące scenariusze odpowiednie dla postaci na 1. i 2. poziomie. Można je rozegrać jako samodzielne przygody lub połączyć w niebezpieczną kampanię planetarną, która podkreśla polityczne konflikty i niezliczone niebezpieczeństwa obecne w system Gilead.

Warhammer Fantasy Roleplay – Middenheim: Miasto Białego Wilka

Middenheim: Miasto Białego Wilka przenosi graczy ze znanej Wielkiej Prowincji Reiklandu wprost w samo centrum wpływów i władzy kultu Ulryka w Starym Świecie. Middenheim znajduje się w samym sercu północnej części Imperium i jest idealnym miejscem na ponure i niebezpieczne przygody! Każda dzielnica rozległego miasta została szczegółowo opisana, z lokalizacjami, pomysłami na przygody oraz Bohaterami Niezależnymi, zbyt licznymi, by ich wymienić. Pięknie ilustrowana mapa, dostarczana zarówno w wersji dla MG, jak i dla graczy, pokazuje miasto w najdrobniejszych szczegółach. Potrzebujesz karczmy na Altmarket? Lombard w Kleinmoot? Szczegóły dotyczące Kislevskiej Ambasady? Middenheim ma wszystko, czego potrzebujesz.

Warhammer Fantasy Roleplay – Wewnętrzny Wróg: Szara Eminencja

Szara Eminencja, prawdopodobnie najlepsza przygoda WFRP, jaką kiedykolwiek napisano. Rozpoczyna się w miejscu, w którym zakończyła się Śmierć na rzece Reik, zabierając Twoich dzielnych bohaterów z Altdorfu do miasta Middenheim, górującego miasta-państwa na północy Imperium, gdzie szykują się kłopoty i rozgrywa się gra o władzę.

Wraz z przygodą ukaże się Niezbędnik Szarej Eminencji, zawierający dodatkowe materiały urozmaicające rozgrywkę. Oba podręczniki ukażą się w Edycji Kolekcjonerskiej, wraz z ozdobnym slipcasem i pomocami dla graczy. 

Cubicle 7 Entertainment Ltd.© Copyright Games Workshop Limited 2022