Copernicus Corporation na Zjavie

W dniach 17 – 19 lutego będziemy mieli okazję spotkać się na warszawskim konwencie Zjava.

Przygotowaliśmy dla Was wiele atrakcji.

Stoisko sprzedażowe

Jak zawsze będziecie mieli okazję nabyć pozycje wydane nakładem naszego wydawnictwa.

Oczywiście wszystko w promocyjnych festiwalowych cenach!

Panele dyskusyjne i prelekcje

Na Zjavie odbędzie się ogromna liczba ciekawych paneli dyskusyjnych i prelekcji. W szczególności zapraszamy Was na te, które sami przygotowaliśmy!

Piątek – 17.02

Prowadzący: Jakub Zapała
Sala: Programowa 3

Opis: To ciekawe czasy dla WH40K. Planowane są filmy i seriale, wychodzi wiele gier wideo, w tym adaptacje papierowych gier RPG na ekrany komputerów. Razem z Copernicus Corporation od lat możecie zanurzać się w tą ponurą odległą przyszłość naszej galaktyki, gdzie herezja, obcy i wojenna zawierucha czyhają na każdym kroku, a inkwizycja, gwardia imperialna i potężni Kosmiczni Marines walczą niestrudzenie o przetrwanie ludzkości. O tym settingu, naszych grach i planach wydawniczych będzie tu mowa.

Sobota – 18.02

Prowadzący: Kamil “Sythriel” Pruski
Sala: Programowa 3

Opis:

W trakcie tej prelekcji dowiecie się paru rzeczy o grze fabularnej Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound.

Jakie są założenia świata, z jaką mechaniką mamy do czynienia oraz przede wszystkim dlaczego warto zagrać!

Prowadzący: Jakub Zapała
Sala: Programowa 3

Opis: Świat Warhammera Fantasy w tym roku obchodzi swoje czterdzieste urodziny. To właśnie przed czterema dekadami, w 1983 r., wyszła pierwsza gra w tym settingu, będąca hybrydą RPG i gry bitewnej (na samodzielnego WFRP trzeba było poczekać jeszcze trzy lata). W tym jubileuszowym roku Copernicus Corporation planuje wiele dodatków do przebojowej 4 ed. Czterdziestolecie Warhammera to doskonały moment, żeby zacząć grać w tego wspaniałego RPG-a, a na tej prelekcji dowiecie się, dlaczego.

Prowadzący: Rafał Pośnik
Sala: Programowa 3

Opis:

W Conanie magia jest znacznie mniej skodyfikowana i bardziej tajemnicza. Czarnoksiężnicy epoki hyboryjskiej uczą się nie w szkołach, ale od przypadkowych patronów, z których część to demony. To jest mroczniejsza magia. Czary są nie tylko nienaturalne, są też zasadniczo złe.

Zdefiniowanie, jaka jest magia Howarda i jak używać jej w Conanie, może być przytłaczające. Szczególnie jeśli myślimy o magii przez pryzmat” fantasy magic”. Dziś porzućcie lek, bo w sposób praktyczny podejdziemy do tematu, jakie jest prawdziwa natura rzeczy. Szczególnie że zawsze ma ona swoją cenę…

Niedziela – 19.02

Prowadzący: Jakub Zapała
Sala: Programowa 3

Opis: Podczas Waszych podróży po Kontynencie widzieliście już wiele dziwów. Ponurych wiedźminów odbierających nagrody za kontraktu na potwory żywcem wyjęte z koszmarów. Piękne czarodziejki ścigane przez okrutnych rycerzy w płaszcza z symbolem płonącej róży. Zawadiackich bardów, którzy nie z własnej winy wpadali w okropne tarapaty. Ale czy widzieliście bobołaka-druida? Zapraszamy na prelekcje o Witcher RPG, grze w świecie A. Sapkowskiego i CD Projekt Red, oraz nadchodzących dodatkach do niej.

Otwarte sesje RPG.

Podczas Zjavy rozegrane zostaną sesje RPG w tym takie, które poprowadzą nasi współpracownicy. Będziecie mieli możliwość wzięcia w nich udziału. Oto ich lista:

Piątek – 17.02

System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
MG:
Kamil “Sythriel” Pruski
Liczba graczy: 2-4
Triggery: przemoc, śmierć, groza, przerażenie
Sala: RPG 1

Opis:

Magnus Von Schriftenhalt był utalentowanym magistrem Kolegium Cienia, cenionym badaczem doświadczonym poszukiwaczem przygód oraz waszym przyjacielem.

Był…

Magnus odszedł do królestwa Morra kilka tygodni temu, pożegnaliście go podczas ostatniej drogi i wszystko toczyłoby się dalej własnym torem gdyby nie list.

Zostaliście zaproszeni na odczytanie testamentu przyjaciela, ponoć jesteście w nim ujęci. Co wyniknie z tego nieoczekiwanego spadku? I jaki ma to związek z waszą ostatnią wspólną misją?

System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
MG: Jakub Zapała
Liczba Graczy:
2-4
Triggery: brutalność, głupota, przemoc, groteska, czarny humor
Sala: RPG 12

Opis: Wy som dobre łorkowe chopaki. Bijeta dobrze i mocno i macie duuuże spluwy. Ale tera Szefu powiedział, żeście komandozy. Pomalował Was na fiolemtowo, chociaż Grusznuk się trochę wyrywał, bo nie lubi, jak go malują. Tera jesteście niewidzialni. I bardzo dobrze, bo macie zrobić niespodziankę kolczastym ludkom, co się mają spotkać z niekolczastymi ludkami na latający kamieniu. Niespodzianką będzie łomot. Tego się po Was na pewno nie spodziewajo!

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG: Rafał Pośnik
Liczba Graczy: 2-4
Triggery: religia, ofiary z ludzi, tortury, utonięcia, niewolnictwo, horror, presja, brutalność, graficzne opisy, przemoc
Sala: RPG 2

Opis: Zostaliście schwytani przez łowców niewolników i właśnie znajdujecie się w ładowni statku zmierzającego w stronę wybrzeży Czarnych Królestw. Łowcy mają cenną zdobycz: akwilońską szlachciankę o imieniu Delia, którą pochwycono razem z wami. Delia jednak nie ma zamiaru pogodzić się ze swoim losem. Szlachcianka zaproponowała wam układ: jeśli zgodzicie się ją chronić i odstawicie do bezpiecznego portu, pomoże wam wydostać się z tej całej niewesołej sytuacji.

Sobota – 18.02

System: The Witcher RPG
MG: Jakub Zapała
Triggery: przemoc, mróz
Sala: RPG 1

Opis: Padus z Korath jest wiedźminem pochodzącym z dalekiego południa. Może dlatego właśnie tak się wścieka na zimową pogodę. No ale co zrobić, Mostowiki leżą w Górach Pustułczych, a śnieg jest tu częstym widokiem nawet wiosną. Miejscowi, głównie bobołaki, mają w związku z tym do Was wielką prośbę. Czy moglibyście pójść do gospody, którą tydzień temu całą zajął dla siebie wiedźmin, i powiedzieć mu, żeby się gdzieś przeszedł? Może jakiś potwór się na halach znajdzie, kto to wie?

System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
MG: Kamil “Sythriel” Pruski
Liczba Graczy: 2-4
Triggery: deformacja ciała (demony), oniryzm, przemoc
Sala: RPG 1

Opis: W Krainach Śmiertelnych znajduje się niezliczona ilość Wrót Wymiarów pozwalających na w miarę bezpieczną i szybką podróż. Przybierają przeróżne kształty. Część z nich jest znana mieszkańcom Krain od wieków, inne odkryto niedawno. Niespodziewanie zupełnie nowe wrota pojawiają się w Ulgu. Wyrastają niemalże przed grupą drużyny Duszosplecionych podróżujących przez ten Wymiar. Wypada z nich poturbowany Gromowładny Nieśmiertelny, a za nim… sługi Chaosu.

System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
MG:
Kamil “Sythriel” Pruski
Liczba graczy: 2-4
Triggery: fanatyzm religijny, przemoc, śmierć, tortury
Sala: RPG 1

Opis: Wedle kalendarza Imperium nastał Erntezeit – Czas Zbiorów. Grupa poszukiwaczy przygód zmierza do Ysheldorfu, niewielkiego miasteczka położonego w Talabeclandzie. Wkrótce odbędzie się tu festiwal z okazji zakończenia żniw. Wydarzenie z każdym rokiem zyskuje na popularności, wszystko za sprawą niezwykle urodzajnych plonów. Kupcy zmierzający w stronę miasteczka plotkują o obecności Łowcy Czarownic…

System: The Witcher RPG
MG: Jakub Zapała
Triggery:przemoc, uprzedzenia rasowe, fanatyzm religijny
Sala: RPG 12

Opis: Padus z Korath jest wiedźminem pochodzącym z dalekiego południa. Może dlatego właśnie tak się wścieka na zimową pogodę. No ale co zrobić, Mostowiki leżą w Górach Pustułczych, a śnieg jest tu częstym widokiem nawet wiosną. Miejscowi, głównie bobołaki, mają w związku z tym do Was wielką prośbę. Czy moglibyście pójść do gospody, którą tydzień temu całą zajął dla siebie wiedźmin, i powiedzieć mu, żeby się gdzieś przeszedł? Może jakiś potwór się na halach znajdzie, kto to wie?

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG: Rafał Pośnik
Liczba Graczy: 2-4
Triggery: przemoc, głód, zamarznięcie żywcem, węże, presja, brutalność, graficzne opisy, mitologia, śmierć, survival horror
Sala: RPG 6

Opis: Zwierzęta, zwykle nielękliwe, zerwały się i zniknęły w zamieci. Straciliśmy zapasy, namioty i drewno. Zagubieni w śniegu, zebraliśmy co znaleźliśmy jeszcze nie przykryte ogromem białego puchu. Staraliśmy się ogrzać razem, Rozpalić jakikolwiek ogień, ale zamieć tylko przybierała na sile. Nie wiem jak długo się trzymaliśmy, ale wiedzieliśmy że szanse na przetrwanie są znikome. Jeśli nie znajdziemy schronienia, czeka nas śmierć. Zimno wysysa wszystkie siły. Nie możemy tu umrzeć…

Niedziela – 19.02

System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
MG: Rafał Pośnik
Liczba Graczy:
2-4
Triggery: nierówność społeczna, wyzysk ekonomiczny, religia, presja psychiczna, graficzne opisy przemocy, zmiany klimatyczne, body horror, okrucieństwo wobec zwierząt
Sala: RPG 2

Opis: Na świecie świątynnym, cierpiącym na braki wody pitnej zaczynają krążyć plotki o świętej, zdolnej do cudownego jej wytwarzania. Jesteście przedstawicielami Imperium, Waszym celem jest zbadanie tych plotek. Czy zdołacie przetrwać w zdradzieckim mieście kontrolowanym przez gangi handlujące wodą? Czy święta jest pobożnym naczyniem dla woli Imperatora, czy perfidnym psionikiem manipulującym ludem?

System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
MG: Kamil “Sythriel” Pruski
Liczba Graczy: 2-4
Triggery: choroby, deformacja ciała (demony), przemoc, zepsucie
Sala: RPG 3

Opis: Ghyran – Wymiar Życia to zjawiskowe miejsce, w którym flora i fauna wzrastają najróżnorodniejszymi kształtami dzięki opiece Alarielle, Wiecznej Królowej. Ze względu na kwitnące tu życie Ghyran jest też celem ataków Pana Zarazy Nurgle’a. Tym razem zepsucie dosięgnęło Kwiecistego Lasu leżącego kilka dni drogi od miasta Hamerhal Ghyra. Znajdująca się na miejscu drużyna Duszosplecionych staje przed zadaniam – musi ocalić Las, znajdującą się w nim osadę Flowerbash i jej mieszkańców.

Sesje RPG społeczności

Nie tylko my tworzymy program Festiwalu. Robią to też członkowie i członkinie społeczności i szeroko pojętego fandomu RPG. Oto one:

Sobota – 18.02

System: Warhammer Fantasy Roleplay: 1 edycja
MG: Nie-Mistrz-Gry
Reprezentuje: Fanpage: magiaimiecz.pip | Avangaeda
Triggery: brak
Sala: RPG 8

Opis: Sesja RPG w starym dobrym stylu 1 edycji WARHAMMERA PL

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG: Ainak
Reprezentuje: ImaginariumRPG | Topory
Triggery: przemoc, niewolnictwo, brutalne słownictwo, graficzne opisy
Sala: RPG 9

Opis: Mylakhrion mag, nieśmiertelny, obcujący z wampirami i demonami, którego wiek nie jest już mierzony, a którego cień ciągle spowija okoliczne miasta i tereny, ten który przez wieki zgromadził skarby i dobra, ogłosił poszukiwania ludzi do służby w jednej z jego wież. Czy może być lepsza okazja dla grupy barbarzyńców, oprychów i łowców skarbów, by się obłowić?

Niedziela – 19.02

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
MG: Karol “Dzik” Olchowy
Reprezentuje: Graj! Kolektyw
Triggery: przemoc, niewolnictwo, używki, nagość, kulty, węże
Sala: RPG 9

Opis: Bezkresne piaski Turanu kryją zarówno niewyobrażalne bogactwa, jak i śmiertelne niebezpieczeństwa. Nic dziwnego, że są celem wypraw wielu poszukiwaczy przygód. Bez względu na to, co przywiodło was tak daleko od domu, właśnie nadarzyła się okazja do zarobienia małej fortuny i nie zamierzacie jej zmarnować…

Zjava będzie się odbywać w budynku Szkoły podstawowej im. Jana Pawła 2 nr 388 w Warszawie.

Pełny program atrakcji dostępnych podczas tegorocznej edycji konwentu znajdziecie TUTAJ.

Do zobaczenia! Zjava rozpocznie się za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy