W dniach 01 – 02 kwietnia odbędzie się druga edycja Festiwalu One More Game w Wrocławiu.
Stoisko sprzedażowe i dodatkowe atrakcje
Jak zawsze będziecie mieli okazję nabyć pozycje wydane nakładem naszego wydawnictwa.
Oczywiście wszystko w promocyjnych festiwalowych cenach!
Ponadto w strefie naszego stoiska znajdą się stoły pokazowe. Przez cały czas trwania wydarzenia rozegracie przy nich:
• partię lub dwie w Elector Counts – nadchodzącą grę karcianą z świata Warhammera Fantasy.tasy.
Nasze sesje RPG
Na Festiwalu będziemy odpowiedzialni za ponad 40 godzin sesji RPG.
Nasi Mistrzowie Gry przygotowali dla Was następujące propozycje:
Sobota – 01.04
System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
Mistrz Gry: Jakub Zapała
Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, przemoc, nagość, potwory
Opis: Mówią, że na szczycie tej góry mieszka mędrzec o wielkiej mocy. Ponoć sami bogowie drżą przed jego głosem. Czarnoksiężnicy wzdrygają się na sam widok jej ośnieżonych zboczy. Raz do roku, w ostatnią pełnię lata, młodzi ludzie ze wszystkich plemion północnej Hyborii zbierają się w dolinie na wesoły festyn, by potem ścigać się na szczyt. Wielu wraca z niczym, nigdy nie osiągając siedziby mędrca. Niektórzy giną. Raz na kilka lat zdarza się, że ktoś dotrze do celu. Podobno z takim mędrzec dzieli się niezwykłą wiedzą. Każdy, kto zaryzykuje wyprawę na górę, jest traktowany z szacunkiem, jako odważny śmiałek. Wy jednak nie przybyliście tutaj, by uzyskać poklask. Jesteście tutaj, by kogoś uratować.
System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
Mistrz Gry: Paweł „NightCrawler” Rachwał
Graczy: 3-4
Triggery: brutalność, graficzne opisy, przemoc, wojna
Opis: Nawet Gilead Primus nie jest wolny od piętna herezji. Rebelianci zajęli kopiec Tora Armis, a w jego murach głoszą plugastwo i kłamstwa dla uwięzionych obywateli Imperium. Astra Militarum i Adeptus Astartes rozpoczęli połączoną operację odbicia kopca, a grupa Imperialnych Agentów znajduje się na pierwszej linii frontu. Tą grupą jesteście Wy..
System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
Mistrz Gry: Wojciech Buliński
Graczy: 3-4
Triggery: brutalność, kulty, motywy erotyczne
Opis: Jesteście Duszosplecionymi i niedawno ukończyliście kolejną misję. Jak po każdej ważnej długiej i żmudnej przygodzie nawet wybrańcy bogów potrzebują odetchnąć. Miasta Sigmara oferują wiele rozrywek, ale wy macie zaproszenie do Teatru Ruchu Ciała i tam spędzicie najbliższy wieczór.
System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
Mistrz Gry: Michał Szewczyk
Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, przemoc
Opis: Idziecie w stronę Delberz, na prośbę Wulframa, waszego przyjaciela, aby dostarczyć delikatną przesyłkę, która mogłaby się zniszczyć w czasie podróży powozem. Pod wieczór, wypatrując gospody na horyzoncie, nagle pogoda gwałtownie się zmienia. Wicher zaczyna dąć, deszcz siąpić, pioruny grzmieć. Cali przemoknięci kontynuujecie marsz, aż w końcu blask błyskawicy odsłania przed wami zarys karczmy. Na jej widok, czujecie dozę niepokoju, ale w końcu lepiej spać w łóżku niż marznąć na deszczu, prawda?
System: The Witcher RPG
Mistrz Gry: Paweł „NightCrawler” Rachwał
Graczy: 4-5
Triggery: brutalność, graficzne opisy, przemoc, przemoc wobec dzieci, dyskryminacja, erotyka
Opis: W małym miasteczku zwanym Murivel, gdzie na rynku obok domu burmistrza stoi zamtuz, a naprzeciwko krasnoludzki bank i Świątynia Wiecznego Ognia splotły się Wasze losy. Wasze i Milczka. Łotra wszetecznego, któren to na gościńcu grasuje i lud zacny łupi. Tak po prawdzie to łupi tylko od czasu do czasu, ale zdążył zaleźć za skórę paru możnym, a w szczególności Kardynałowi. Czym? Niewiadomo, ale mus Wam wiedzieć, że Kardynał pasterzem Kultu Wiecznego Ognia w Murivel jest i słowo jego ważniejsze niźli słowo burmistrza Vellena. Tedy łapać draba trzeba, a i warto, bo kto przychylność Kardynała sobie zaskarbi, ten w Murivel biedować nie będzie. A i kapłanów Ognia w całej Redanii za przyjaciół mieć może.
System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej
Mistrz Gry: Jakub Zapała
Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, przemoc, krew, nagość, potwory
Opis: Od wielu dni wieje porywisty wiatr niosąc ze sobą burzowe chmury. Deszcz pada nieprzerwanie, a wicher sprawia, że zdaje się uderzać ze wszystkich stron. Jest zimny, przejmuje was chłodem aż do samych kości. Morze jest wzburzone, a wiodąca wzdłuż wysokiego brzegu droga znajduje się z dala od drzew, jaskiń czy jakiegokolwiek schronienia przed niepogodą. W oddali widzicie jednak światła samotnej rybackiej osady. Nareszcie! Macie nadzieję na trochę ciepła i noc spędzoną w suchej pościeli. Jeszcze nie wiecie, że miejscowi powitają was słowami „gość w dom, bóg w dom” – i że traktują te słowa inaczej, niż do tego przywykliście. Nic też nie ostrzega was przed tym, że nie będziecie jedynymi, którzy przybędą do osady tej burzliwej nocy…
System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
Mistrz Gry: Michał Szewczyk
Graczy: 3-5
Triggery: graficzne opisy, choroby
Opis: Po upojnej nocy z alkoholem budzicie się w budynku dzielnicy biedoty Spittlefeld, do którego udało wam się zakwaterować. Wciąż regenerując siły, dowiadujecie się, że budynek został poddany kwarantannie. Wszystkie wyjścia obstawili uzbrojeni strażnicy, a w każde okno wycelowana jest kusza. Budynek ten wskazano jako siedlisko zarazy i nikt ze środka nie zostanie wypuszczony, dopóki zaraza nie ustanie. Usunięcie źródła zarazy na pewno pozwoli wam szybciej wydostać się z tej kamienicy.
System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
Mistrz Gry: Kamil „Sythriel” Pruski
Graczy: 3-4
Triggery: choroby, deformacja ciała (demony), przemoc, zepsucie
Opis: Ghyran – Wymiar Życia to zjawiskowe miejsce, w którym flora i fauna wzrastają najróżnorodniejszymi kształtami dzięki opiece Alarielle, Wiecznej Królowej. Ze względu na kwitnące tu życie Ghyran jest też celem ataków Pana Zarazy Nurgle’a. Tym razem zepsucie dosięgnęło Kwiecistego Lasu leżącego kilka dni drogi od miasta Hamerhal Ghyra. Znajdująca się na miejscu drużyna Duszosplecionych staje przed zadaniem – musi ocalić Las, znajdującą się w nim osadę Flowerbash i jej mieszkańców.
Niedziela – 02.04
System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
Mistrz Gry: Paweł „NightCrawler” Rachwał
Graczy: 3-5
Triggery: brutalność, graficzne opisy, przemoc, wojna, obce formy życia, potwory, deformacja ciała (demony)
Opis: Trollius – planeta, która wychynęła z Osnowy, uderzając przy tym w Eldarski świato-statek. Zamarznięty glob pełen tajemnic i skarbów. Mimo nałożonej przez władze imperium kwarantanny Inkwizycja odkryła, że ktoś przemyca Eldarskie artefakty i psychoaktywne przedmioty wprost z zakazanej planety. Namierzono już i pojmano Wolnego Kupca, który złamał kwarantannę. Wydał on wspólników na przesłuchaniu, lecz opowiedział też o tętniącej życiem oazie na powierzchni Trolliusa, skąd przywoził artefakty. Inkwizycja zbiera drużynę Kosmicznych Marines – Absolutorów, Straż śmierci, która przybyła do Gilead wraz ze statkami Imperium i wysyła oddział uderzeniowy, by sprawdzić i zniszczyć wszelkie przejawy Xeno na przeklętej planecie. Jednak pod lodem czai się więcej, niż mogą spodziewać się Astartes, uśpiona moc, która zepchnęła planetę z orbity i pchnęła ją w objęcia Spaczni.
System: Warhammer 40,000 Roleplay: Wrath & Glory
Mistrz Gry: Jakub Zapała
Graczy: 3-6
Triggery: groteska, przemoc, demony, śmierć
Opis: Tuż przed tym, kiedy fregata Lux Perpetua skoczyła w Spacznię, torpeda wroga trafiła w lewą burtę, niszcząc multidziała, uszkadzając generator Pola Gellara i doprowadzając do rozhermetyzowania się pokładów od ósmego do dwudziestego siódmego. Trudno powiedzieć, ile czasu lecieliście przez pełną upiornych manifestacji demoniczna przestrzeń. Sądząc po stanie amunicji, to czternaście, może piętnaście magazynków wystrzelonych w demoniczne byty i mutujących towarzyszy. Chyba tylko dzięki łasce Imperatora wróciliście do normalnej przestrzeni. Załoga głównego mostka nie żyje. Po okręcie szaleją demony. Główny generator szwankuje i napęd obecnie nie działa. Jesteście w studni grawitacyjnej rolniczego świata zamieszkanego przez trzy miliardy niczego niespodziewających się ludzi. Oni oraz ich trzody zginą za jakąś godzinę, gdy tylko atmosfera ich planety zapłonie od prometium, którym wyładowany jest wasz okręt. Los ich, całej załogi oraz was samych leży w waszych rękach, bo to wy znajdujecie się na awaryjnym mostku Lux Perpetua. Już obojętne, czy jesteście tu w wyniku nagłego przetasowania w łańcuchu dowodzenia, czy zupełnym przypadkiem.
System: Warhammer Age of Sigmar Roleplay: Soulbound
Mistrz Gry: Wojciech Buliński
Graczy: 3-4
Triggery: brutalność, przemoc
Opis: Duża część Krain Śmiertelnych pozostaje niezbadana. Gdy grupa Duszosplecionych przebywających w Wymiarze Życia zaginęła – nikt specjalnie się tym nie przejął. Jednak gdy jeden z nich odnalazł się w Wymiarze Ognia, nie pamiętając niczego, a szczególnie jak tu się znalazł, to nie można było zignorować tej informacji. Drużyna Nieśmiertelnych Gromowładnych wyrusza śladami zaginionej grupy, by zbadać, co się stało, a przede wszystkim sprawdzić, czy mamy do czynienia z nieznaną wcześniej bramą wymiarów
System: The Witcher RPG
Mistrz Gry: Jakub Zapała
Graczy: 3-5
Triggery: romans, intryga, erotyka, potwory, brutalność
Opis: Zostać zaproszonym na bal magów to nieczęsty zaszczyt. Rzadziej nawet zdarza się, by ktoś miał okazję brać w pierwszym przyjęciu nowo powstającej czarodziejskiej loży. Wykwintne dania, rzadkie trunki, niebiańska muzyka – wszystko to znaleźć można dziś w Wysokiej Strażnicy. Przybywają tu też pierwsi goście, napuszeni rezydenci miast Północy, czarownicy szkoleni w Ban Ard i najlepsze absolwentki Aretuzy. Wśród nich zaś wy – i to w strojach tak eleganckich, że aż budzących wesołość. Nie czas jednak na śmiechy. Jesteście tu służbowo!
System: Warhammer Fantasy Roleplay: 4 edycja
Mistrz Gry: Michał Szewczyk
Graczy: 3-5
Triggery: brutalność
Opis: Jest ciepły, pogodny poranek w Ubersreiku. Idziecie w dół Ulicy Czarodzieja, by sprawdzić plotkę, jakoby mieszkająca w okolicy aptekarka wynalazła nową, ulepszoną miksturę leczniczą. Na miejscu okazuje się, że sklep jest obserwowany przez podejrzanych typów, którzy czyhają na jej dobytek. Jednak sprawa może okazać się nie tak prosta, gdy ktoś okaże się przynętą oraz dodamy szczyptę zaklęć
Panele dyskusyjne i prelekcje
Na festiwalu odbędzie się sporo ciekawych paneli dyskusyjnych i prelekcji. W szczególności zapraszamy Was na te, które sami przygotowaliśmy!
Sobota – 01.04
Prowadzący: Jakub Zapała
Opis: Potem mówiono, że podręcznik ten przyszedł od zachodu od strony Wielkiej Wody… Wiedźmińskiego świata nie muszę Wam przedstawiać. Znacie go z książek, gier wideo, może nawet którejś z ekranizacji. Wiecie o wybieraniu mniejszego zła, zmorach i kikimorach oraz łowców potworów, którzy za marną zapłatę gotowi są bronić ludzi, którzy nimi gardzą. Pozwólcie, że opowiem wam dziś o grze, w której możecie wcielić się w mrukliwych wiedźminów, zdradzieckie czarodziejki, zarozumiałych bardów, pyskate krasnoludy, a nawet dzielne bobołaki. Czy jesteście gotowi ruszyć z nimi na Szlak?
Prowadzący: Jakub Zapała
Opis: Oto przed wami starożytne czasy wielkiej odwagi i strasznego okrucieństwa. Krwi, potworów i czarnoksięstwa. Era mitów i legend, które i wy możecie wykuć, jeśli nie zabraknie wam przebiegłości i siły. Poznajcie grę RPG, w której wcielicie się w muskularnych barbarzyńców, piękne wojowniczki, groźnych piratów i przebiegłe kapłanki zamieszkujących świat Ery Hyboryjskiej. Gdzieś w tle ujrzycie może czasem cień Conana, legendarnego awanturnika, który przemierza te ziemie od lodowców Vanaheim po gorące piaski Stygii. Wy jednak będziecie mieć własne historie do opowiedzenia.
Prowadzący: Jakub Zapała
Opis: Ponury świat niebezpiecznych przygód wzywa nowych śmiałków. Łowcy czarownic, elfi zwiadowcy, niezrównoważeni czarodzieje, krasnoludzcy zabójczy czy szczurołapi wspierani przez małe, ale zajadłe psy – ludzie i nieludzie z różnych dróg życia – wszyscy czują, że na północy zbiera się burza. Siły Niszczycielskich Potęg Chaosu szykują się do kolejnej inwazji, a ich agenci i kultyści niszczą od środka Imperium Sigmara. Pozwólcie, że opowiemy wam o najnowszej odsłonie RPG w tym niezwykłym świecie, który od czterdziestu lat fascynuje kolejne pokolenia Graczy.
Niedziela – 02.04
Prowadzący: Wojciech Buliński, Kamil „Sythriel” Pruski
Opis: Chaos zwyciężył, pokonany bóg Sigmar dryfuje w przestrzeni kosmicznej. Odnajduje go zodiakalny smok Dracothion i wspólnie udają się do Krain Śmiertelnych – wymiarów, które powstały dzięki wiatrom magii wokół rdzenia unicestwionej planety znanej jako Świat-Który-Był. Podczas tej prelekcji przybliżymy Wam system fabularny osadzony w najnowszym uniwersum sygnowanym marką Warhammer. Opowiemy o świecie, założeniach fabularnych i dynamicznej mechanice opartej o pule kości sześciościennych. Czeka Was szalona jazda bez trzymanki! świata nie muszę Wam przedstawiać. Znacie go z książek, gier wideo, może nawet którejś z ekranizacji. Wiecie o wybieraniu mniejszego zła, zmorach i kikimorach oraz łowców potworów, którzy za marną zapłatę gotowi są bronić ludzi, którzy nimi gardzą. Pozwólcie, że opowiem wam dziś o grze, w której możecie wcielić się w mrukliwych wiedźminów, zdradzieckie czarodziejki, zarozumiałych bardów, pyskate krasnoludy, a nawet dzielne bobołaki. Czy jesteście gotowi ruszyć z nimi na Szlak?
Prowadzący: Paweł „NightCrawler” Rachwał
Opis: Warhammer 40,000 – znany z bitewniaków, licznych gier komputerowych i książek – uniwersum, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Zapraszamy na zapoznanie się z realiami ponurej przyszłości, w której jest tylko wojna. Dowiedz się jak grać w system RPG z epicką mechanika wspierająca filmowe akcje. Poznaj System Gilead i prawa nim rządzące, dowiedz się jakie zagrożenia w nim czekają. A także jak stworzyć pierwsza postać, która podejmie się przerażających wyzwań na chwałę Boga-Imperatora i całej Ludzkości. Prelekcja dla nieznających systemu i początkujących.
Prowadzący: Paweł „NightCrawler” Rachwał
Opis: Warhammer 40,000 to wieczna wojna Ludzkości z wrogami Imperium. Jednak uniwersalna mechanika Wrath & Glory pozwala na grę nie tylko postaciami o różnym stopniu zaawansowania, ale także obcymi z różnych ras. Poznaj mitologie Eldarów i dowiedz się, czy Orkowie są jak grzyby. Sprawdź czy ponura przyszłość może być utrzymana w konwencji komedii albo dramatu egzystencjalnego. krasnoludzcy zabójczy czy szczurołapi wspierani przez małe, ale zajadłe psy – ludzie i nieludzie z różnych dróg życia – wszyscy czują, że na północy zbiera się burza. Siły Niszczycielskich Potęg Chaosu szykują się do kolejnej inwazji, a ich agenci i kultyści niszczą od środka Imperium Sigmara. Pozwólcie, że opowiemy wam o najnowszej odsłonie RPG w tym niezwykłym świecie, który od czterdziestu lat fascynuje kolejne pokolenia Graczy.
Festiwal One More Game będzie odbywać się w budynku Hali Stulecia we Wrocławiu. Poniżej znajduje się mapka, dzięki której z łatwością dotrzecie do budynku.